12 lutego 2014

Odżywka Garnier Ultra Doux Awokado i Karite




Odżywka Garnier Ultra Doux AiK była moją pierwszą odżywką, jaką kupiłam od razu po przeczytaniu bloga Ani (anwen.pl). Zdenkowałam ją już jakiś czas temu, ale niestety nie miałam czasu napisać porządnej recenzji.

 Opakowanie :


 Od producenta :


 Skład :


Jest to jedna z moich ulubionych odżywek, jednak dalej szukam swojego włosowego ideału. Odżywka AiK ma piękny zapach, który po prostu uwielbiam. Niestety nie utrzymuje się on długo na włosach; już po spłukaniu odżywki go nie czuję. Ma idealną konsystencję, co pozwala na dokładne rozprowadzenie odżywki na włosach. Ma bardzo fajny skład (jeszcze ten stary), jest dosyć wydajna, włosy są miękkie, gładkie i lejące; w miarę łatwo się rozczesują, jednak nie zauważyłam żeby je odbudowała. Wiele razy czytałam, że obciążyła włosy. Ja się z tym nigdy nie spotkałam. Na pewno do niej wrócę i myślę, że warto ją wypróbować.

Moja ocena 4/5  

PLUSY
- dostępność (Rossmann i inne drogerie)
- cena ok. 8 zł
 - zapach
- konsystencja
- skład
- nie obciąża włosów (przynajmniej moich)

MINUSY
- zapach się nie utrzymuje na włosach
- myślę, że działanie również mogłoby być lepsze

Miałyście już tę odżywkę ? Jak Wasze wrażenia ? 
Jestem ciekawa jak się spisuje z nowym składem ;)

11 komentarzy:

  1. U mnie spisuje się całkiem nieźle. Mam tą z nowym składem składem z tego co się orientuję... I u mnie na recenzję też sobie chyba poczeka - taki już jej los! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to mój stały produkt na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ta odżywka w ogóle nie podeszła. Kolejny argument na to, że "to co pasuje wszystkim, nie musi pasować tobie". ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety tej akurat nie mialam, nie ma jej u nas. Bardzo lubie za to wersje z mleczkiem waniliowym i papaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie wypróbuje jednak mam takie zapasy odżywek,ze pewnie dopiero za rok będę mogła cos kupić :D

      Usuń
  5. U mnie sie nie sprawdziiła jako odzywka d/s.. Zużyłam ja jako maske przed myciem w połączeniu z olejkami, innego pomysłu na nią nie miałam :) Co ciekawe awokado jako owoc pięknie mi włosy nawilżyło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałam, jakoś po fructisach strasznie się zraziłam do garnier :(

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam i średnio byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam, ale dobre rzeczy o niej czytuję:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.