26 stycznia 2014

Ekspresowa odżywka b/s Gliss Kur Oil Nutritive



Odżywka, o której dzisiaj będzie post jest chyba moją ulubioną jeśli chodzi o odżywki b/s. Zdenkowałam ją już w październiku, po czym kupiłam różową (z płynnym jedwabiem), jednak rozczarowałam się i na pewno wrócę do tej.






Skład :
Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Cetrimonium Chloride, Parfum, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Phenoxyethanol, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, CI 15985, CI 47005

Od producenta : 
Natychmiast ułatwione rozczesywanie i zapobieganie rozdwajaniu końcówek.
Odżywka natychmiast ułatwia rozczesywanie dłuższych, skłonnych do rozdwajania włosów. Wygładza powierzchnię włosów i redukuje rozdwajanie końcówek aż do 85%.
Wyjątkowa formuła, zapobiegająca rozdwajaniu się końcówek włosów, zawiera 7 regenerujących olejków odżywczych. Chroni włosy po same końce i zapewnia im zdrowy połysk. Formuła z kompleksem płynnej keratyny precyzyjnie regeneruje uszkodzenia włosów oraz wypełnia pęknięcia na ich powierzchni.

Odżywka jest bardzo łatwa w aplikacji, nie miałam żadnych problemów jeśli chodzi o wylewanie itd.
Używam jej po umyciu włosów, kiedy są wilgotne, a także jak widzę, że pojawia się puch. Moje włosy są po niej miękkie, błyszczące, łatwiej się rozczesują. Myślę, że bardzo dobrze zabezpiecza włosy przed uszkodzeniami, mimo to, używałam dodatkowo serum na końcówki. Jest dosyć wydajna. W przeciwieństwie do różowej odżywki z tej serii, nigdy nie obciążyła mi włosów, nawet jeśli rozpylałam ją dosyć blisko skalpu. Skład również jest godny poświęcenia uwagi, dosyć wysoko mamy
olej arganowy, olej macadamia, oliwa z oliwek, olej ze słodkich migdałów, olej z pestek moreli,olej marula,olej sezamowy,nawilżający panthenol .



 Moja ocena  5/5

PLUSY
- opakowanie
- wydajność
- brak obciążenia włosów
- skład
- chroni włosy przed uszkodzeniami mechanicznymi
- ogranicza łamanie i rozdwajanie się końcówek przy regularnym stosowaniu
- dostępność

MINUSY  
- dla niektórych cena może być zbyt wysoka (ok 15 zł)

Mimo tej troszkę wysokiej ceny, myślę, że warto wypróbować odżywkę na swoich włosach i zobaczyć jak się spisuję. Ja ją bardzo serdecznie polecam, zwłaszcza osobom z włosami suchymi, które lubią oleje.

P.S dodałam nową stronę/zakładkę "TESTUJĘ", gdzie możecie zobaczyć, czego aktualnie używam i jakie recenzje pojawią się na blogu w najbliższym czasie.

Pozdrawiam :) 

7 komentarzy:

  1. Nigdy nie udało mi się jej zobaczyć na żywo. Niby istnieje ale w moich rossmanach ani nigdzie jej nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam właśnie, że odżywki z tej serii też są w wielu rossmanach niedostępne, u mnie na szczęście są odżywki d/s i b/s z tej serii, może mniejsze miasto.

      Usuń
  2. Moja najukochańsza z wszystkich GlissKurowych b/s :)))) Nie ma jej równej :) Ułątwia rozczesywanie i sprawia, że moje zniszczone kudły wyglądają na mniej zniszczone ;) I jest w moim Rossie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jakąś taką fioletową z Gliss Kura i nie robi ona nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie ta z jedwabiem, u mnie trochę ułatwia rozczesywanie, ale można nią bardzo szybko obciążyć włosy...w moim przypadku efekt niezbyt dobry .

      Usuń
  4. Bardzo lubilam kiedys ta odzywke, a zapach mnie powalal ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubiłam tą odżywkę i ciekawości postanowiłam wypróbować inne - po przeanalizowaniu składów tylko dwie były dobrą opcją dla mnie (dużo olejków, mało protein) - do włosów farbowanych Ultimate Color (czerwona) i Ultimate Oil Elixir (złota z czarną nakrętką).
    Sprawdziłam też odżywkę Dove Nourishing Oil Care. Wszystkie trzy polecam serdecznie, są warte uwagi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.