21 stycznia 2014

Szampon Alverde z olejem arganowym i migdałowym



Dziś mam trochę więcej czasu, bo niestety dopadła mnie choroba. Ostatnio było tutaj niezbyt ciekawie, posty pisane w pośpiechu, mało wiadomości...Na dodatek aparat się popsuł, ale zdjęcia zrobiłam już jakiś czas temu. Dziś w roli głównej szampon z olejem arganowym i migdałowym od Alverde, o którym mówiłam ostatnio i pojawił się w projekcie denko TUTAJ . Mam również odżywkę z tej serii, ale nie udało mi się jej jeszcze zdenkować. Jej niestety nie mogę polecić. Dlaczego ? O tym już niebawem. Dla porównania również niedługo recenzja szamponu Balea Mango i Aloe Vera.


 Skład :


Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i łamliwych. Opakowanie zawiera 200ml produktu, ma bardzo łatwe, poręczne otwieranie, przez które szampon się nie wylewa. Pierwszy raz spotkałam się z tym, by nie męczyć się, gdy produkt się kończy. Nie trzeba nic wyciskać, przecinać itd, ponieważ opakowanie zostaje wręcz "czyste" po zużyciu. Dla mnie to naprawdę plus. Zapach jest lekko karmelowy,ale nie utrzymuje się na włosach. Szampon ma gęstą konsystencje i również karmelowy kolor. W przeciwieństwie do Babydream w miarę dobrze się pieni, jednak nie tak dobrze jak drogeryjne szampony z silikonami. Dobrze radzi sobie z olejami, równie dobrze oczyszcza włosy, przy czym ich nie wysusza i nie sprawia, że są "tępe" w dotyku. Nie zauważyłam żeby po szamponie włosy zaczęły wypadać, pojawił się łupież bądź podrażnienia czy swędział skalp (a jest dość wrażliwy).


W składzie mamy detergent podobny do SLES - Sodium Coco-Sulfate, a także Lauryl Glucoside.
Poza tym możemy również znaleźć Sól Morską, Betainę, Olejek Arganowy, Olejek Migdałowy, Lecytynę, Hydrolizowane proteiny kukurydzy, pszenicy i soi, a także karmel i kilka innych składników. 

Moja ocena  4.5/5

PLUSY
- konsystencja
- cena (1.95 €)
- opakowanie
- skład
- naprawdę dobre działanie
- nie podrażnia, nie wywołuje łupieżu

MINUSY
- mógłby się lepiej pienić
- dostępność 




 W najbliższym czasie będę miała okazję sprawdzić jak działa olejek arganowy od Alverde. 
Stay tuned !

6 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten szampon i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję olejku ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tak krucho z dostępnością przy nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba właśnie największy minus, chociaż w moim przypadku zdobycie produktów z dm nie jest trudne.

      Usuń
  4. Jak szkoda, że nie mam dostępu do DM. :) jestem ciekawa jak ten szampon poradziłby sobie z moimi włosiskami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się go udostępnić w wakacje kilku obserwatorom, wiem jak ciężko jest z dostępem do kosmetyków z DM :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.