19 stycznia 2014

Aktualizacja włosów - styczeń 2014

Od ostatniej aktualizacji minęły ok 4 miesiące, postaram się od teraz robić je co 2/3 miesiące. Przez te 4 miesiące 6 razy wyprostowałam włosy (na większe imprezy). Poza tym niestety zaniedbałam olejowanie i zapominałam o maskach :( To chyba wszystkie moje grzechy. Przez cały listopad i od połowy grudnia aż do teraz codziennie piłam kubeczek pokrzywy, zażywałam witaminy, a także wcierałam wodę brzozową. Spróbowałam też drożdży, ale odpuściłam jednak po kilku łykach.

Mycie :
Szampon Alverde migdałowo-arganowy
Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji Morela i olejek migdałowy
Barwa Naturalna Szampon Piwny

Odżwyki :
d/s
Odżywka Garnier Ultra Doux z olejkiem awokado i masłem karite  
Nivea Long Repair
b/s 
Gliss Kur Oil Nutritve
Gliss Kur Liquid Silk Gloss

Zabezpieczanie końcówek :
Gliss Kur Ultimate Oil Elixir 



Moje włosy po koczku ślimaczku, niestety czasami niektóre kosmyki mi się "pogniotą", co jest widoczne na zdjęciu. Zdjęcie było robione z lampą, bo inaczej jest nieostre, a nie mam przy sobie aparatu.Mimo wszystko jestem zadowolona z ich stanu. Motywuje mnie to jeszcze bardziej do rozsądnej pielęgnacji :)

Dla porównania TUTAJ aktualizacja z października . 

Chciałam jeszcze przeprosić za takie zaległości, ale aparat mi się popsuł i dopiero za 2 tygodnie będę mogła go oddać do naprawy.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mi również się podobają, zawsze mogłyby takie wychodzić. dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.