3 grudnia 2013

Promocja w Rossmanie -40% - moje zdobycze !

Od promocji na kolorówkę w Rossmannie minęło już trochę czasu, jednak ja mogę się pochwalić moimi zdobyczami dopiero dzisiaj (ostatnio też się chwaliłam, wiem). Obiecuję, że kolejny post już będzie związany z tematyką włosową ;) Nie mogłam się opanować i zgarnęłam trochę kosmetyków...same zobaczcie ;)

1. Lakier Wibo WOW Sand Effect
2. Wibo Preparat do usuwania skórek
3. Lakier Lovely Natural Beauty Nude
4.Perełki dekoracyjne Lovely Pearl Nails
5.  Lakier Miss Sporty 390
6. Lakier Miss Sporty 520
7. Lakier Miss Sporty 525

1. Maseczka oczyszczająca Ziaja
2. Peeling gruboziarnisty Perfecta
3. Maseczka oczyszczająca Efektima
4. Maseczka wygładzająca Perfecta
5. Grzebyk do rzęs i szczoteczka do brwi Rossmann

1.  Miss Sporty Korektor z witaminami E i  C
2. Wibo Eyebrow Brązowy żel stylizujący do brwi
3. Levely Tusz do rzęs Pump Up
4. Miss Sporty Studio Lash Eye Liner
5. Pomadka Nivea Vitamin Shake

6 komentarzy:

  1. ten tusz do rzęs jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie skromnie tylko jeden piasek Wibo :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten tusz i go lubię, a lakier nude jest straszny, ja go w ogóle nie mogę używać, bo zanim wyschnie mijają wieki, a i warstw dużo potrzebnych jest żeby całkiem pokryć paznokcie bez prześwitów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj użyłam go pierwszy raz i zgodzę się z tym w 100%, schnie bardzo długo ;/

      Usuń
  4. uwielbiam ten żel do brwi i tusz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.