wtorek, 27 grudnia 2016

BLACK COAT | ADIDAS SUPERSTAR

Hej kochani. Mam nadzieję, że wypoczęliście w święta i wróciliście do swoich obowiązków z troszkę większą chęcią. Ja mam wolne do drugiego stycznia, więc mam trochę więcej czasu. Pewnie teraz czekacie już na Sylwestra i Nowy Rok. No właśnie, postaram się napisać jakieś podsumowanie w kolejnym poście. Jak pewnie sami zauważyliście na blogu wieje pustkami. Postanowiłam zacząć od nowa i mam nadzieję, że tym razem mi się uda. Mam problem z systematycznością,ale nieważne ile razy upadam, ważne, że wstaję. Blog jest czystą, białą kartką, tak samo jak instagram. Moje konto na instagramie zostało skradzione, a na blogu pojawił się jakiś nieoczekiwany błąd, przez który nie mogłam niczego edytować. Pomyślałam, że chcę mieć świeży start. Tematyka bloga się nie zmienia i dziś zaczynam stylizacją. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.




Co tutaj mamy ? Właściwie bardzo wygodne połączenie. Jeansy z dziurami na kolanach to zdecydowanie mój must have i mogę się założyć, że pewnie każda z Was ma podobne spodnie u siebie w szafie. Do tego wygodna bluza z kapturem i superstary. Tutaj ta sama sytuacja. Na ulicy widać mnóstwo osób, które mają te buty. Kurtka typu parka, w jednym z moich ulubionych kolorów - czarnym. Klasyczna barwa towarzysząca chyba każdej kobiecie. Jest mega wygodna i myślę, że wiosną zobaczycie ją w kilku innych odsłonach.




 Niestety nie miałam ze sobą w Poznaniu aparatu, więc zdjęcia są robione telefonem. Mam nadzieję, że jednak ten jeden raz mi to wybaczycie. Kolejne zdjęcia będą bardziej dopracowane, bo tylko takie chciałabym mieć  na blogu.








KURTKA - SHEIN TUTAJ
BLUZA - ADIDAS
JEANSY - TALLY WEIJL
BUTY - ADIDAS

Lubicie takie sportowe połączenia ? Dajcie też znać w komentarzach czy macie spodnie z dziurami i czy często je nosicie.

4 komentarze:

  1. Super stylizacja, bardzo w moim stylu. Jeszcze nie mam w swojej szafie żadnych spodni z dziurami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kurteczka, ale ogólnie nie jestem fanką sportowych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza jest mega ! ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/12/haa.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń